Dez-nationalizarea romanilor

Mi-e teama ca la cati draci am sa nu ma exprim curect.

Cum pula mea frate sa nu ne zica toata Europa si restul lumii (*aia care au auzit ca Romania nu este pizza aia cu multa ceapa, ci este o tara comunista din Europa), sa revin la subiect...cum mm sa nu ne zica toata lumea tigani cand noi, mai nou, ca dans traditional am adoptat dansul din buric.
Costum national fustele rosii/verzi/galbene... cu fluturi si alte prostii, la femei, iar barbatii au: costum, camasa roz cu gulerul mare si scos afara, pantofi cu toc.
Toatea le zic cu un motiv anume. Daca ati observa, cine se mai uita la TV, ca la emisiunile: "Dansez pentru tine", "Folclorul contra-ataca" in fiecareemisiune sunt cel putin 1-2 grupuri care danseaza dansuri de origine tiganeasca.
La emisiunea "Dansez pentru tine" de vineri 30 nov. 2007 au fost, daca nu ma insel, 3 dansuri din traditia tiganeasca.
Si acum ne intrebam: "Bai vere de ce pula noastra ne spun aia tigani, ce legatura avem noi cu traditiile rrome ?"
Imaginati-va: Ambasadorum multor tari se mai uita la TV , si mai cunoaste si ei lb. romana, si ce sa vada pe posturile romane ... cum noi adoptam o noua traditie. Dar ce este mai rau este ce ne-o insusim in cel mai profund sens. Uitati-va la TV acum si sa observati ca tiganii au un program TV(TARAFU) care are audienta cea mai pizda ( aka mare) din Romania, si mai sunt alte vre-o 2 posturi in care sunt cativa tigani care spun ca sunt neindreptatit si ca nu le sunt respectate drepturile. O sa le respect drepturile cand o sa se duca si ei 35 de ore la scoala pe saptamana , cand o sa se lase de furat si cand o sa reinvie Antonescu ca sa ii omoare dai in pula mea de tigani borati.
Nu mai scriu ca am prea multi draci...

0 comentarii:

Otto's blog I love me I love me I love me i love me hit counters