what happened to adsense clicking community?

What happened to adsense clicking community?
S-au plictisit baietii se scrie pe un blog / site de luni intregi si sa castige cativa Euro pe ... luna.
Plm , si am avut niste banner, si cred ca o sa le pun iarasi :P nu stiu de ce , pt ca nu castig nica din asta;)). Nu sare de 10 Euro pe luna, deci e inutil.
Plm, eu o sa mai scriu, si nu am unde sa imi pierd timpul...nu mi-am gasit nica important de facut deocamdata in afara de a scrie...cre' ca o sa ma apuc de crosetat;))
Si cre' ca o sa imi iau talpasita de pe Blospot, nu stiu unde ma duc, dar o sa ma duc. Imi caut ceva, bineinteles, de hosting gratuit. Pentru ca m-am plictisit de formatul asta de rahat pe care il am (adica il au astia de la Blogspot) si vreau si eu niste teme mai bune. Bine, bine, dar o sa spuneti ca sunt mii de teme pe net gratis , le gasesti cu un search pe google , dar nu merge sa iti vezi blogul bine decat cu Mozilla Firefox, caci cu Internet Explorer nu merge, adica se vede ca in pula, nici nu vreau sa incep sa explic(dat, zici ca site-ul a fost afectat de radiatile unei bombe atomice)
Mooaamaaa...ce m-am indepartat de subiect...hai ca incetez ca nu vreau sa ajung la politica, apropo vin alegerile pizdii (Alegerile EUROPARLAMENTARE) , app: cu cine votati ? nu stiu de ce am intrebat ca nu am 18 ani. dar in fine
Numa bine!

0 comentarii:

Otto's blog I love me I love me I love me i love me hit counters