Evolutia manelelor

Cu toate ca aveam o groaza de invatat la scoala, eu butonam telecomanda ca idiotu', si...ce sa vezi am dat de Taraf TV. Si de plictiseala am incercat sa analizez evolutia manelelor, da stiu...mi-am pierdut vreo 20 de punct din coeficientul de inteligenta(care si asa este destul de scazut[ce copil retardat sunt si eu , sa ajung sa ma uit pe taraf])
Din cate am observat manelele incearca sa aplice aceeasi reteta ca si trupele/cantaretii de afara (ma refer la cantaretii din SUA), acestia baga in piesele lor: cateva pizde, un Hummer/Lamborghini, incepe sa spuna ca bea toata ziua(asta element vechi din compozitia manelei), face o rima cretina accentuand ultima silaba (in special litera), vorbeste foarte sacadat incercand sa isi spuna cat de mare are egoul si cat de "jmecher" este el, Se imbraca bineinteles cu "toale" largi si cu numere pe ele, etc.
Daca incercati doar sa analizati ce spune tiganu din filmuletul de mai jos si doar sa comparati si incercati sa patrundeti in mintea lui.

0 comentarii:

Otto's blog I love me I love me I love me i love me hit counters